#
ul. Owadów 24B 26-332 Sławno (+48) 44 711 16 55 info@hurompolska.pl

Sprzedaż świeżo wyciskanego soku pomarańczowego wzrosła w czasie pandemii

Szukasz odpowiedniej wyciskarki wolnoobrotowej? Być może zainteresuje Cię nasza oferta...

HUROM H200 ALL IN ONE 2 590,00 zł Dodaj do koszyka
HUROM H100S 1 990,00 zł Dodaj do koszyka
HUROM HWS PRO 4 990,00 Dodaj do koszyka

Bev Winkley - 12 sierpnia 2020 r.

Konsumenci dostrzegają wzmacniającą odporność moc soku pomarańczowego

Covid-19 na nowo ukształtował codzienne życie ludzi na całym świecie. Musieliśmy wprowadzić zmiany w naszych rutynowych czynnościach, przyzwyczajeniach, a przede wszystkim w sposobie ochrony przed wirusem. Jednym z najlepszych sposobów zwiększenia odporności organizmu jest dodanie witaminy C do naszej diety. W branży soków pomarańczowych obserwuje się wzrost świadomości konsumentów na ten temat, co przejawia się w ogromnym wzroście sprzedaży soku pomarańczowego.

Citrus Industry News donosi, że w czasie pandemii zmieniły się zachowania konsumentów związane z konsumpcją żywności i napojów. Jednym z takich zachowań jest powrót do dobrego, staromodnego soku pomarańczowego na śniadanie. Sklepy detaliczne odnotowują wzrost liczby klientów kupujących sok pomarańczowy, a zwłaszcza świeżo wyciskany sok pomarańczowy. Cytrusów na Florydzie (Florida Department of Citrus, FDOC) również obserwuje zwiększony popyt na 100% sok pomarańczowy i przewiduje, że popyt ten może się utrzymać. USDA opublikowało nagłówek "Sprzedaż detaliczna soku pomarańczowego wzrasta w czasie pandemii do najwyższego poziomu od 5 lat".

Powodem, dla którego konsumenci ponownie uznali sok pomarańczowy za podstawowy produkt spożywczy, jest przede wszystkim zwiększająca odporność witamina C oraz fakt, że coraz więcej osób jada śniadania w domu. Sklepy spożywcze oferujące świeże soki zaspokajają pragnienie konsumentów, aby zapewnić im dobre samopoczucie w walce z szybko rozprzestrzeniającym się wirusem. A ponieważ obecnie więcej konsumentów pije sok pomarańczowy, istnieje możliwość przyciągnięcia nowych klientów na rynek, aby przywrócić sok pomarańczowy na stół śniadaniowy na długo po ustąpieniu pandemii.

#